fredag, juli 31, 2009

Söderpromenad och utkikspicknick

Idag började vi morgonen med grötfrukost och rakning av Js huvud. Sedan promenerade vi in till Söder och tittade in i en affär jag länge velat besöka. Tyvärr visade den sig vara av det något dyra slaget och en underbart fin jordglob jag ville ha kostade hela 2500 kr. Så det blev ett ganska snabbt besök.

Hungriga av allt promenerande köpte vi lite picknickmat och gick och satte oss på en mysig plats där vi njöt av utsikt och mat. Nu har J åkt iväg för att spela biljard med en kompis och jag sitter här i min ensamhet och funderar över vad jag ska göra för att fördriva tiden ikväll. Jag lämnar er med några bilder jag tog från dagen som gick.







Slutligen vill jag bara säga att det är bra att slänga skräpet i papperskorgen när man har haft picknick. Det är så trist när det ligger skräp överallt i vår fina stad. Over and out.

Inga kommentarer: