söndag, juli 26, 2009

Sommarlov

Prag och Göteborg avklarat. Hittills har det varit en fantastisk sommar, med härliga promenader och mysiga krogar i Prag, ettårskalas och finmiddag i Göteborg. Nu väntar Stockholmssemester och Älvsbyn innan allvaret börjar om. Blev en till jobbvecka för mig innan det riktiga allvaret (= praktiken) startar. Har varit på möte med min handledare och hon verkar supergullig och helt inställd på att jag ska vara med på så mycket som möjligt. Jag är glad över det för ju mer jag hinner vara med på, desto bättre för mig när det är dags att söka jobb.

Idag har vi handlat balkongmöbler. Men eftersom IKEA aldrig har något hemma så kom vi hem utan bord. Så nu står våra två stolar därute och jag kan fortfarande inte äta frukost på balkongen. Nåja. Min balkongodling växer och frodas. Nej nu är det dags att återgå till semestern.





Inga kommentarer: