torsdag, januari 29, 2009

Snöfall och seminariefrågor

Tidig morgon för mig, fast egentligen inte. Jag tog sovmorgon när J skyndade upp halv sju. Låg kvar i 45 underbara minuter för att sedan vara redo för morgongrötskokningen. J åkte för ett tag sedan. Hans munta på fredag har gjort att vi inte sett så mycket av varandra i veckan. Det ska bli skönt när fredagen går mot sitt slut och vi får vandra in på Filmhuset för att njuta av Trees Lounge.

Andra helgplaner har vi inte, vad jag vet. Förmodligen måste jag skriva en del på min individuella inlämningsuppgift, fast jag tror att det går fort när jag väl sätter igång. Så det borde inte störa ledigheten alltför mycket.

Som sagt var har vi inte umgåtts så mycket i veckan och därav inte heller gjort någonting produktivt. Vi har sett Trailer park boys och det är en grym serie som alla borde se.

Nu ska jag ignorera vad som sker utanför mitt fönster (snö, snö, snö!) och koncentrera mig på dagens seminariefrågor.

Inga kommentarer: