lördag, mars 14, 2009

Blixtvisit i norr



Hemma hos mamma i norr och tittar på snö och hälsar på katten. Det är snö överallt och när solen skiner blir det fantastiskt vackert. Idag har vi ätit palt till middag och jag har hjälpt till att rulla finfina paltar. Även om jag höll mig till att äta de flata utan kött i. Lika gott var det.

Annars händer det inte så mycket. Sedan sist har jag gjort min tenta och om tre veckor får vi reda på hur många poäng till jag hade behövt för att klara den. Varit och lekt med ett gäng barn på Kulturhuset, vilket var roligt men väldigt energikrävande. Fått igen min Försäkringskasseutredning och fått A. (Tjoho!) Tänkt att jag har världens grymmaste syster som fick högsta betyg på sitt examensarbete. No more school for you. Grattis Lillstrumpa!

Nu ska jag gå och kramas med katten lite. Lev och må.

Inga kommentarer: