torsdag, augusti 02, 2007

Alla dessa småsaker

Saker som verkligen inte borde reta mig gör det ändå. What to do?

Idag jobbar J sin sista dag. Sedan får vi ju lite mer qualitytime i alla fall.

Vi ska köpa en massa bokhyllor och fylla dem med en massa spännande böcker. Det kommer bli grymt. Jag önskar bara att vi faktiskt skulle få en lägenhet också. Som var våran. Det är det som stör mig mest nu tror jag. Eller oroar mig mest kanske jag skulle säga. När som helst kan de säga, "vi kommer hem nu" och vips på tre månader måste vi vara som bortblåsta.

Jag vet, inte tänka negativt och oroa sig för allting i förväg. But it's hard not to.

Han är i alla fall världen finaste och vi kommer få det grymt. Även om lägenheten inte är vår och även om det blir lite crazy. Det skulle ju vara annorlunda nu hade jag bestämt. Så då är det väl bara att gilla läget.

Inga kommentarer: